streda 2. októbra 2013

Mesačná chvastačka: September 2013

Meme je od Judit.
Cieľom je pochváliť sa novými knihami, ktoré sme si za mesiac zadovážili.
Máme tu nový mesiac a spolu s ním prichádza aj mesačná chvastačka. Za tento mesiac mi pribudlo osem nových kníh, z toho jedna vyhraná. Knihám som naozaj rada, kedže niektoré kúsky som kúpila za vážne skvelé ceny :) No a tu sú:

Knihy, ktoré som si kúpila
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
V prvej trojke sú knihy zo série Nočný tieň. Trošku dávnejšie som Vás na blogu informovala o tom, že na Martinuse majú skvelé akcie na rôzne vybrané tituly kníh. Konkrétne tieto tam boli za 4€, a musela som si ich jednoducho objednať :D Inak, všimnite si tie geniálne obálky - nádherne sa od nich odráža svetlo :)







 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Tweetni mi som čítala dávnejšie, na blogu máte aj recenziu, no mala som ju požičanú len z knižnice. A ako aj na knihy vyššie, tak aj na túto mali v Martinuse zľavu :D Na vine sú hviezdy mám z buxu, tiež boli v zľave :DD Je mi to až trápne, že sem pridávam stále len knihy, ktoré sú v zľave a ani raz sa nestalo, že by som ku nejakej napísala, že som si ju kúpila za normálnu cenu :D





 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Na Potomkov sa riadne teším, počula som na knižku len samé dobré ohlasy, tak som zvedavá :) Lapače mi pribudli len minulý týždeň, čoskoro sa teda pustím do čítania, keďže predchádzajúce diely som čítala a riadne som sa na nich nasmiala. No a Lokaj, k nemu som sa ešte nejak nedostala. 







* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Knihy, ktoré som vyhrala
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Na fotke vyššie máte spomínanú knihu Lokaj, ktorú som vyhrala na blogu u Simone :)
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Všetky pokope :)


Až teraz som si všimla, že tam chýbajú Denníky Georgie, no nevadí :D

14 komentárov:

  1. Smečku mám doma. :) Skvělé kousky.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sériu Nočný tieň mám moc rada. A Tweetni mi a Lokaj by som si tiež rada prečítala :) A to je v pohode, že máš všetko v zľave, tak treba nakupovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si z martinusu v zľavách objednala Mercy falls sériu a Potomkov 8P
    Mám doma Nočný tieň 1, ale nejako ma nelákajú zvyšné diely. 3ku si určite ešte plánujem prečítať, ale pochybujem, že si ich kúpim aj do svojej knižnice. Aj keď som nad tým pri objednávke z martinusu premýšľala, nakoniec som rozhodla venovať peniažky iným knižkám 8P
    Tweetni mi je super, vyhrala som ju už dávnejšie a je úžasná 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na Nočnom tiene sa mi asi páčila viac obálka ako dej. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekná kopa :D obálky z trilógie Nočný tieň sú krásne... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekné! :) Po potomkoch pokukujem už nejeden piatok! :D
    Nominovala som ťa do jedného tagu, tak budem rada, keď sa zapojíš. Viac informácií nájdeš na mojom blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj :) Nominovala som ťa do tagu, budem rada ak sa zapojíš :)
    http://elliesbookverse.blogspot.sk/2013/10/liebster-award-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nočný tieň vyzerá super, ibaže sa mi páčil iba prvý diel.:D A tie zľavy, šak treba využiť!:D
    Potomkovia sú super, tak hádam sa budú aj tebe páčiť.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. óó Na vine sú hviezdy :) Joj, to je skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja tiež väčšinou nakupujem knihy v zľavách... tak nemaj strach nie si jediná :D Ale krásne kúsky si si zadovážila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pěkné přírůstky a musím se přiznat, že se také snažím ušetřit peníze, kde se dá :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár :) Veľmi si to cením :)